DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Obchodní podmínky


Obchodní podmínky

Obchodní podmínky internetového obchodu www.AUTOPRODUKT.eu provozovatele "Autopotřeby JD" se řídí níže uvedeným nákupním řádem, platnou legislativou a obchodními zvyklostmi.

Informace o postupu nákupu: Před samotným výběrem zboží doporučujeme novým zákazníkům provést registraci. Obchod umožňuje též provést objednávku bez registrace.

Objednání zboží

Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a stvrzuje, že se seznámil/a s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

Potvrzení o přijetí objednávky

Přijetí objednávky s veškerými údaji obdržíte od nás na Vámi udanou e-mailovou adresu. Potvrzení obsahuje podrobný výpis objednaného zboží, a celkovou cenu - podklady k platbě převodem.

Dodání zboží

Zboží zasíláme na území České republiky. (Neplatí pro autobaterie - ty dodáváme pouze pro Prahu a okolí,Beroun,Kladno,Slaný vlastním rozvozem do 24 hod.)
Zboží je běžně expedováno do 1 až 2 pracovních dnů dle objemu jako doporučená zásilka, obchodní balík prostřednictvím České pošty na území ČR, kurýrní službou PPL, nebo vlastním rozvozem na území hl.m. Prahy.
Při platbě předem odesíláme zboží okamžitě po obdržení platby na našem účtu.

Česká pošta a společnost PPL za zboží během přepravy ručí. Proto doporučujeme, aby si kupující vždy zásilku při přebírání od České pošty nebo řidiče PPL důkladně prohlédl a v případě jejího poškození zásilku nepřebíral a ihned na místě sepsal s pracovníkem pošty či PPL protokol o poškození.

Způsob platby Česká republika

a) platbou předem na účet veden u GE Money Bank, č.ú.: .................(bude uvedeno při potvrzení objednávky)

b) na dobírku - lze pouze až při jakémkoliv dalším nákupu zákazníka (pro první nákup požadujeme platbu předem)

Poštovné Česká pošta

Poštovné je uvedeno u jednotlivých zvolených způsobů doručení  a velikosti zásilky při odesílání objednávky, balné se neúčtuje.

Přepravní službou PPL  199 Kč


Vlastní rozvoz  199 Kč, pouze Praha a okolí do 2 hodin od vyskladnění objednaného zboží
     

Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a zásilka se prodávajícímu vrátí, bude prodávající zákazníka obratem kontaktovat. Pro opakované zaslání připočte prodávající k ceně poštovné a případně dobírku opakovaně v plné výši.

Storno objednávky

Objednávku lze stornovat telefonicky, případně e-mailem, pokud je stavající objednávka přijatá a zboží nebylo expedováno. V případě, že zásilka byla již na adresu zákazníka odeslána, nelze ji stornovat.

Storno objednávky ze strany prodávajícího
Provozovatel má právo stornovat objednávku kupujícího nebude-li částka do 10 dní od data objednání a potvrzení přijetí objednávky a zaslání Výzvy k úhradě připsána na konto provozovatele.

Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. O stornu objednávky bude zákazník informován. Pokud již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce uhradil, bude mu příslušná částka vrácena v nejbližším možném termínu.

Reklamační řád

Záruka a reklamace

Veškeré nabízené zboží pochází od autorizovaných zastoupení nebo dovozců a distributorů pro ČR a SR, je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a záručních podmínek výrobce.

Zásilku je možno vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jejího převzetí. Samotné zboží ani originální obal zboží s veškerým přislušenstvím  nesmí být poškozeny, nést znaky používaní či být jinak znehodnocené. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty včetně dodacího listu nebo faktury. Následně bude zákazníkovi převedena příslušná částka, která bude snížena o poštovné a další prokazatelné náklady spojené především s expedicí.

Pokud bude chtít zákazník zásilku či jednotlivé zboží z jakéhokoliv důvodu reklamovat, je nutné, aby podal žádost o reklamaci nejpozději do 7 kalendářních dnů od převzetí zásilky e-mailem nebo doporučeným dopisem.Požadavek na reklamaci zboží, bude spolu s reklamovaným zbožím předán příslušnému dodavateli, či distributorovi k vyřízení a řídí se jeho  reklamačním řádem.

Zboží nelze vracet v případě, že kupujícím je firma (podnikatel, právnická osoba), neboť kupní smlouva se řídí podle Obch. zák.


 

CZIN.eu Reklama zdarma, zvýšení návštěvnosti optimalizace PageRank.cz